Preaload Image
  • Brix Peters posted an update 11 months, 2 weeks ago

    به منظور احراز هویت باید کد ملی و تاریخ تولد والد که قصد ورود به سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my medu.ir را دارد در این بخش ها وارد کنید و در آخر روی گزینه ثبت اطلاعات بزنید. بعد از ورود به سامانه my medu ir ، حالا از بخش انتخاب نقش روی گزینه فرهنگی بزنید. با درج کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور، کد امنیتی را در کادر مشخص شده بنویسید و در نهایت روی گزینه ورود my.

    مراحل نقل و انتقال دانش آموزان my medu.ir را به صورت خلاصه در این بخش با هم مرور می کنیم. در ادامه مقاله راهنمای جامع و تصویری نحوه نحوه نقل و انتقال دانش آموزان در منطقه و خارج از منطقه را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد. کافیست مطابق تصویر زیر گزینه نقل و انتقال دانش آموزان رو انتخاب کنید و سپس گزینه عادی را بزنید. کافیست مطابق تصویر زیر گزینه نقل و انتقال دانش آموزان رو انتخاب کنید و گزینه عادی را بزنید.

    مطابق تصویر باید نوع کاربری خود را در کادر انتخاب نقش my.medu تعیین کنید. شما متقاضیان ورود به سامانه نقل و انتقال دانش آموزان، گزینه دانش آموز را انتخاب نمایید. شاید دانستن این نکته برای شما هم جالب باشد که پیش از این نوبت دهی سنجش بدو ورود به صورت حضوری در مدارس یا از طریق سامانه my.csdeo.ir سایت استعلام سنجش دانش آموزان انجام می شد اما آدرس جدید سامانه my medu.ir سامانه سنجش دانش آموزی است. لطفا برای ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir کلیک نمایید.

    لازم است اشاره کنیم که امکان دریافت تک کارت فرهنگیان نیز به تازگی از طریق سایت مای مدیو فعال شده است. فرهنگیان باید برای استفاده از این خدمات، وارد سامانه شوند و اقدام به تکمیل فرآیند ثبت نام و همینطور تکمیل فرم های مرتبط نمایند. بر اساس اطلاعیه های منتشر شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، کارت نامبرده حداکثر در بازه زمانی یک ماه پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، به دست متقاضیان می رسد. مطابق تصویر باید نوع کاربری خود را در کادر انتخاب نقش تعیین کنید. شما متقاضیان نقل و انتقال دانش آموزان، گزینه دانش آموز را انتخاب نمایید. در این بخش از سامانه نقل و انتقال دانش آموزان اطلاعات مدرسه ای که در آن مشغول به تحصیل هستید به همراه سایر مدارس داخل منطقه برای شما به نمایش در می آید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دریافت نتیجه رتبه بندی my medu.ir کلیک کنید. تمامی خدمات الکترونیکی ارائه شده برای دانش آموزان توسط آموزش و پرورش، در این پنجره در دسترس قرار دارند. سامانه نقل و انتقال دانش آموزان my medu.ir است و درخواست نقل و انتقال دانش آموزان در سامانه مای مدیو انجام و ثبت می شود.

    در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید می توانید از امکان بازیابی رمز سامانه my medu.ir استفاده کنید. البته به منظور سهولت در کار شما عزیزان، لینک مستقیم ورود به سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir در جدول زیر قرار گرفته است تا روی آن کلیک کرده و به راحتی به سایت my medu وارد شوید. Ir با افزایش کیفیت، سهولت و دسترس پذیری خدمات موجب کاهش مراجعات حضوری به وزارت آموزش و پرورش، مدارس و موسسات آموزشی شده و همچنین صرفه‌ جویی‌ در وقت و هزینه فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان را در پی داشته است. در نتیجه میزان رضایتمندی این گروه از افراد جامعه افزایش یافته و این خبری خوش برای جامعه فرهنگی کشور می باشد.

    • اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید.
    • حالا باید منتظر باشید تا درخواست شما توسط کارشناس سنجش منطقه مقصد بررسی و ایشان نیز ورود و خروج دانش آموز را در مای مدیو فرهنگیان تایید نمایند.
    • توجه داشته باشید که شماره همراه متعلق به خود والد باشد زیر شماره موبایل با کد ملی فرد تطابق داده می شود.
    • پس از بروزرسانی اطلاعات از سازمان ثبت احوال در همان قسمت کد سوابق تحصیلی برای شما نمایش داده می شود.
    • این سامانه با آدرس اینترنتیmy medu.irبرای استفاده این افراد از خدمات محتلف سامانه در دسترس می باشد.

    سپس هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و نام نویسی خود را در آزمون مورد نظرشان تکمیل نمایند. علاوه بر مواردی که به آن ها اشاره کرده ایم، خدمات دیگری شامل درخواست صدور کارت پرسنلی، گواهی حقوق و کسر از حقوق، نقل و انتقال، ارزشیابی سالیانه و … نیز در ستون خدمات الکترونیک فرهنگیان وجود دارد که تاکنون فعال نشده است. فرهنگیان محترم، می توانند تا فعال شدن این قسمت ها در سامانه my.medu.ir، برای دریافت این خدمات به صورت حضوری به آموزش و پرورش مراجعه کنند و یا از دیگر سامانه های وزارت آموزش و پرورش استفاده کنند.

    سپس بر روی گزینه “ورود از درگاه دولت” کلیک نمایند و پس از وارد کردن “شماره تلفن همراه” وارد پنل کاربری خود شوند و کد سوابق تحصیلی شان را دریافت نمایند. در این بخش از فرآیند نقل و انتقال دانش آموزان در my medu پایه و رشته انتخابی مدرسه مقصد خارج از منطقه را بنویسید. در این بخش از فرآیند نقل و انتقال دانش آموزان در mymedu پایه و رشته انتخابی مدرسه مقصد را بنویسید.

    خرید کتاب درسی My Medu Ir

    در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir با هدف ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به بازنشستگان صنعت نفت روی کار آمده است. کلیه بازنشستگان صنعت نفت 1402 و قبل آن، در هر نقطه ای از کشور که باشند، می توانند با ورود به سایت سما کانون بازنشستگان صنعت نفت sama.oipf.ir از امکانات غیر حضوری قابل ارائه در این سایت استفاده نمایند.

    اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1402

    به منظور راهنمایی بیشتر، در ادامه نحوهدریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته cspf.irذکر شده است. در پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی my.medu.ir ، سه بخش برای گروه های مختلف از کاربران طراحی شده است. ✔️برای اطلاع از نحوه ورود به my.medu.ir ثبت نام دانش آموزان فرهنگیان و … حالا که به حساب کاربری خود وارد شدید، از بخش خدمات آموزشی دانش آموزان my medu می توانید خدمت مورد نظر خود را انتخاب نمایید. زیرا باید وضعیت دانش آموز تعیین تکلیف گردد که سرپرستی او با چه شخصی می باشد زیرا بنا بر دلایلی سرپرستی برخی از دانش آموزان با مادر یا با سایر منظور پدربزرگ(جد) و … است و لازم است تا وضعیت ابویت یا تعیین سرپرست دانش آموز برای مدیران مدرسه و همچنین وزارت آموزش و پرورش مشخص باشد.

    تعیین ابویت در پنجره خدمات الکترونیک فرهنگیان

    پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش والدین و سایر مردم my. Ir به صورت اختصاصی به ارائه خدمات به این قشر از افراد جامعه می پردازد. شما والدین گرامی می توانید برای استعلام مدرک تحصیلی، استعلام شهریه، خرید تک جلدی کتب درسی و همچنین ثبت نام فرزندان خود در طرح سنجش بدو ورود دانش آموزان کلاس اولی به سایت my.medu.ir وارد شوید.

    دانش آموزان اتباع عزیز هم باید کد دانش آموزی خود را در کادر مشخص شده وارد نمایند و بعد از درج تاریخ تولد شمسی، کد امنیتی را وارد نمایند. پنجره فیش حقوقی فرهنگیان در سامانه my.medu.ir طراحی شده است و معلمان و دبیران گرامی به منظور دریافت فیش حقوقی می بایست با به همراه داشتن اطلاعاتی از قبیل کد ملی و شماره پرسنلی، به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my medu.ir مراجعه نمایند. به منظور تسهیل دسترسی معلمان و فرهنگیان گرامی، فیش حقوقی این عزیزان در سال های اخیر به صورت اینترنتی و در سامانه my medu ارائه می شود.

    my. medu. ir تصویر شماره تلفن همراه خود را به همراه کد امنیتی در کادرهای معین شده بنویسید. توجه داشته باشید که شماره همراه متعلق به خود والد باشد زیر شماره موبایل با کد ملی فرد تطابق داده می شود. پس از بروزرسانی اطلاعات از سازمان ثبت احوال در همان قسمت کد سوابق تحصیلی برای شما نمایش داده می شود. با ورود به سامانه مای می توانید فرم خلاصه سوابق خود را ، از ابتدای خدمت مشاهده نمایید . جهت ثبت نام در مای مدیو my medu.ir و استفاده از خدمات و امکانات این سامانه ، می بایست در قدم اول آدرس اینترنتی این سامانه یعنی عبارتmy medu.ir را در گوگل سرچ کنید.

    ✔️برای ثبت نقل و انتقالات دانش آموزان ابتدا باید در سامانه مای مدیو my.medu درخواست خود را ثبت نمایید. در این مقاله راهنمای کامل و تصویری نحوه انتقال دانش آموزان در my medu.ir ارائه شده است. سامانه مای مدیو mymedu سامانه جامع وزارت آموزش و پرورش است که روز به روز گسترده تر شده و با هدف ارائه خدمت به دانش آموزان، فرهنگیان و سایر شهروندان فعالیت خود را آغاز کرده است. به عنوان مثال ثبت نام المپیاد دانش آموزی هم در همین سامانه انجام می شود.