Preaload Image
  • Rosen Truelsen posted an update 9 months ago

    در نمودار زیر واضح است که در بین چند نرمافزاری که معرفی کردیم، آنتیویروس ESET با داشتن کمترین میزان خطا نسبت به بقیه رتبه اول رو داره. با آخرین نسخه از آنتی ویروس شرکت Symantec برای ساز و کارهای سازمانی در خدمت شما هستیم ، این نسخه چند روز پیش منتشر شده منم به درخواست دوستان بعد از تست باهاتون به اشتراک میذارم. نکته : برای نصب نسخه مدیریتی ابتدا فایل رو Extract میکنید و بعد فایل لایسنس رو داخل پوشه اصلی و پوشه SEPM کپی میکنید بعد اقدام میکنید به نصب اون. بر خلاف گذشته من علاوه بر آنتی ویروس ، نسخه Manager رو هم باهاتون به اشتراک میذارم برای اون دسته از دوستانی که میخوان بوسیله کنسول مدیریتی این آنتی ویروس رو تو کل شبکشون داشته باشن و بر روی کلیه سیستم ها نصب و مدیریت کنن.کنسول مدیریتی دارای لایسنس Trail تا تاریخ 2030 خواهد بود که میتونید از اینجا دانلود کنید. خرید آنتی ویروس رایگان آنتی ویروس اویرا فقط برای دستگاههای ویندوزی ساخته شده است و از تلفنهای همراه پشتیبانی نمیکند. ازآنجاکه یک برنامه داخلی است، از بهینهسازی سیستم پشتیبانی میکند و اسکنهای سریع ارائه میدهد و بهسادگی با سایر برنامههای نرمافزاری ترکیب میشود. This ​data has be​en written wi th GSA Content Generat or Demov ersi on.

    سرعت بالا: نرمافزار نود 32 بسیار سبک و سریع است و بر روی سیستم شما هیچ تأخیری ایجاد نمی کند. دلیل آن هم این است که این آنتی ویروس بیشترین سازش با ویندوز را دارد و به همین دلیل به مقدار بسیار کمی سیستم را درگیر خود می کند. ولی مایکروسافت در ویندوز 10 برای شما یک آنتی ویروس قوی و در عین حال رایگان قرار داده است و می توان گفت که از هر آنتی ویروس دیگری کارایی بالاتری برای شما خواهد داشت. با توجه به تمامی نکاتی که در مورد نکات مثبت این آنتی ویروس برای شما توضیح دادیم، اما گاهی اوقات افراد به هر دلیلی می خواهند آنتی ویروس ویندوز 10 را غیر فعال کنند. اگر می خواهید آنتی ویروس را به طور دائمی غیر فعال کنید، در ادامه آموزش آن را برای شما قرار داده ایم. مثلا برای نصب برخی از نرم افزارها و بازی های کرکی نیاز است که آنتی ویروس را غیرفعال کنید زیرا فعال بودن آنتی ویروس مانع نصب آن ها می شود. پس از انجام این مراحل آنتی ویروس ویندوز 10 به طور موقت غیرفعال می شود و شما می توانید نرم افزار و یا بازی خود را نصب کنید.

    کاربران ایرانی اغلب نمی توانند از پس این هزینه بر بیایند و به همین دلیل از آنتی ویروس های رایگان استفاده می کنند. به طور میانگین، شما باید برای خرید لاینسس یک ساله آنتی ویروس، حدود 700 هزار تومان هزینه کنید! مالک به طور پیش فرض، System است. 13- در صفحه ای که به منظور فعالسازی برنامه باز می شود، باید License key (که از طرف ESET همراه با Username و Password ارسال شده) را در محل مشخص شده وارد کنید. وقتی یک لینک یا بارگیری مشکوک، توسط قربانی باز می شود، بدافزار گسترش می یابد. همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، اگر یک آنتی ویروس روی ویندوز شما نصب شود، آنتی ویروس ویندوز 10 به شکل خودکار خاموش می شود و نیازی به خاموش کردن آن به صورت دستی ندارید. در بین گزینه هایی که برای شما نمایش داده می شود بر روی DWORD (32-bit) Value کلیک کنید. به این ترتیب راحتتر میتوانید تصمیم بگیرید که تا چه اندازه در دادن اطلاعات شخصی به این اپلیکیشنها اطمینان کنید.

    این اپلیکیشن توسط یک پرتال مدیریت مبتنی بر وب کنترل میشود که اگر بخواهید تنظیمات خاصی را روی چندین دستگاه اندرویدی اعمال کنید میتوانید از آن کمک بگیرید. وسوسه بازدید از وب سایت هایی که ممکن است لینک های مشکوکی داشته باشند، مانند وب سایت هایی که بارگیری رایگان فیلم و موسیقی را ارائه می دهند، بسیار دشوار است. این یکی از خدماتی است که با استفاده از آن میتوانید به راحتی به صورت آنلاین، هر روز، با امنیت کامل از جمله آنتی ویروس، آپشن ضد سرقت و فایروال شخصی به صورت ایمن و با خیال راحت وب گردی کنید. اگر شما یک کاربر استفاده از کامپیوتر در هر سطح و حرفه ای هستید، احتمالا ورود ویروس از طریق مختلف به سیستم شما، می تواند یکی از نگرانی های دائمی شما باشد. Avast Antivirus را با خیال راحت بر روی سیستم عامل خود نصب کنید، هرچند ضریب امنیتی این نرم افزار نسبت به دو نرم افزاری که معرفی شد کمتر است اما این نرم افزار بدون ایجاد مزاحمت برای شما کارش را انجام می دهد! امروزه نرمافزار امنیتی Panda Cloud Antivirus Free یکی از بهترین آنتی ویروس های رایگان در لیست امتیازات AV-Test محسوب میشود. یکی از قابلیت های این آنتی ویروس این است که وقتی شما در حال کار کردن با یک نرم افزار سنگین و یا بازی کردن هستید، به طور خودکار آنتی ویروس به حالتی نیمه فعال می رود تا کمترین درگیری را در کار شما ایجاد کند.